Monday, February 23, 2009

自己

最近,有好多人話我瘦左好多
磅過下喇,廿磅左右
都真係幾多
一個月減廿磅,都可以同d“咩咩22”,“咩咩得掂”比一比
起碼我無食藥,無做機,無辛苦既運動(可以話係零),更無節食

不過我都開始對自己既身體不太信任
以現在既身體及精神狀態,似乎要好好地處理手上的工作也有點吃力
地盤始終都係一個充滿危險既地方
異鄉始終都係只有自己照顧自己
以前自傲天之驕子,甚麼都不怕
現在,害怕的是自己怎麼撐起自己,走下去
身為巨輪下的主要動力來源,
我的健康影響的不只我一個人
我的健康影響的不只我的事
我的好壞原來控制了成個project,成條team,成個division,成間公司既一部份
也就是數百口子家庭支柱既工作
也許我睇自己睇得大了
也許其他人對我既信任重了
也許甚麼事也沒有發生過
只有我消瘦了…信心消逝了…

No comments: